Acasă Administrativ/Politic În atenția clienților S.Ed.C. Mioveni: Procedura de plată pentru apă-canal atunci când...

În atenția clienților S.Ed.C. Mioveni: Procedura de plată pentru apă-canal atunci când lipsește factura

922
0

Procedura de plată pentru apă-canal atunci când, din diverse motive, lipsește factura e simplă. S.Ed.C. Mioveni explică, pas cu pas, ce e de făcut în astfel de situații:

“Cum procedăm dacă nu primim factura apă-canal? Pentru a primi factura apă-canal emisă, clienții noștri pot opta, la semnarea contractului cu operatorul S.Ed.C. Mioveni, pentru una din variantele: prin serviciul poștal sau de curierat la adresa din contract a Utilizatorului sau o altă adresă indicată de către client; prin email, la o adresă indicată de către Utilizator; Pentru comunele limitrofe în care S.Ed.C este Operator, expedierea facturilor se face prin casierul de teren. În cazul în care expedierea facturii se face prin poștă sau curierat, Operatorul nu își asumă nicio răspundere dacă documentul de plată nu ajunge la client din motive independente de voința expeditorului. Dacă nu primiți factura, nu este un motiv de neplată! Conform contractului, Utilizatorul se obligă să se prezinte la punctul de lucru al societății pentru a se informa despre sumele de plată. În această situație termenul de achitare a facturii rămâne cel prevăzut de lege.

Când se emite factura apă-canal?

Factura pentru furnizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare se emite cel mai târziu până la data de 15 a lunii următoare celei în care prestația a fost efectuată, iar Utilizatorul este obligat, conform contractului, să achite facturile reprezentând contravaloarea serviciului de care a beneficiat, în termenul de scadență de 15 zile de la data emiterii facturii. Data emiterii și termenul de scadență se înscriu pe factură.

Neachitarea facturii în termen de 30 de zile de la data scadenței atrage după sine penalități de întârziere.”, precizează S.Ed.C. Mioveni.