“Colegii noștri au realizat în ultima săptămână mai multe lucrări din sfera serviciilor de interes public. Iată care sunt acestea:
→ montarea iluminatului festiv: se lucrează pe platoul din centrul civic, pe străzile secundare și parcuri și în cartiere;
→ curățarea trotuarelor de vegetație, plantarea de arbori în diferite zone din oraș și pregătirea arbuștilor pentru montarea ornamentelor luminoase;
→ sunt efectuate săptămânal lucrări de dezinfecție la mai multe obiective de interes public precum Piața Agroalimentară Dacia, Policlinica Mioveni sau căminul social.
→ în urma solicitărilor primite prin dispecerat, echipele apă-canal au realizat 12 intervenții de urgență pentru decolmatarea canalelor colectoare/subsol inundat în diferite zone din oraș;
→ măturatul zilnic al carosabilului, trotuarelor, pieţelor, locurilor de parcare publice, colectarea deșeurilor stradale; acțiunea se realizează atât manual cât și cu ajutorul utilajelor pentru măturat, acolo unde este posibil;
→ urmează a fi finalizate lucrările de extindere a rețelei de apă și canalizare menajeră în zona de Picnic Făget.
* Vă aducem la cunoștință că acțiunea de toaletare a arborilor din oraș este programată pentru începutul lunii noiembrie, în perioada de repaus vegetativ.
Sesizările cu privire la buna desfășurare a serviciilor oferite de către SEdC Mioveni (apă-canal, salubritate, ecarisaj, iluminat public), pot fi făcute prin:
DISPECERAT NON STOP: 0736.202.067 sau 0348/457.102
Email – contact@sedc-mioveni.ro
Prin intermediul aplicatiei Mioveni City App, sectiunea “Raportări incidente”. Aplicația vă oferă posibilitatea de a raporta ușor și eficient problemele orașului direct către autoritățile locale. Aceasta poate fi descărcată GRATUIT de pe Google Play Store sau App Store.”, precizează SEdC Mioveni.