Organizațiile nonguvernamentale construiesc infrastructură acolo unde statul nu este prezent: în comunități vulnerabile, în zonele lipsite de spitale, școli, profesori sau chiar de apă curentă. Ele rămân alături de oameni până sunt sigure că schimbarea lor rămâne una de durată, asta înseamnă doi-cinci ani sau chiar 18.Filantropia construiește încredere. Iar anul acesta ne uităm la organizațiile care au schimbat comunitățile și casele noastre. Ne uităm la organizațiile ale căror proiecte desfășurate pe termen lung au produs o schimbare greu de șters, dacă nu chiar imposibil. Asociatia pentru Relatii Comunitare căută povești despre filantropie pe termen lung.
Împreună cu Lidl România, Asociatia pentru Relatii Comunitare lansează o nouă ediție a Burselor pentru Jurnalism despre filantropie, care le va oferi jurnaliștilor oportunitatea să scrie despre schimbările și impactul pe termen lung produse de programele și intervențiile organizațiilor.
Iată cum sună provocarea:
Oferim 5 burse de câte 600 de euro și maximum trei luni pentru a documenta povești despre organizații care au produs o schimbare stabilă în comunitatea lor.
Detalii, pe PressHUB!