Acasă Stiri SEdC Mioveni: Încheierea contractelor de furnizare a serviciului de apă și de...

SEdC Mioveni: Încheierea contractelor de furnizare a serviciului de apă și de canalizare se poate face și prin corespondență electronică

475
0

Încheierea contractelor de furnizare a serviciului de apă și de canalizare cu SEdC Mioveni se poate face și prin corespondență electronică. Este nevoie de parcurgrea unor pași simpli.

Lista actelor necesare pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului apă-canal

Documente necesare pentru încheierea contractului cu persoana fizică- utilizator  individual/colectiv:

  • copie act identitate asociat unic / asociat / administrator
  • copie act identitate împuternicit, respectiv împuternicirea – dacă este cazul;
  • copie act de proprietate (contract de vânzare – cumpărare, contract de vânzare – cumpărare cu clauza de întreținere, contract de vânzare-cumpărare cu rentă viageră, contract vânzare – cumpărare cu clauză uzufructuar și nuda proprietate, contract donație, act de schimb, Autorizașie de construcție, Adeverință de rol din Registru Agricol) sau copie contract de închiriere/contract de comodat încheiat cu proprietarul imobilului, orice document autentificat care să ateste apartenența proprietății.
  • Declaratie notarială a solicitantului proprietar persoană fizică/persoană juridică (proprietar spațiu), privind achitarea debitului acumulat de către chiriașul sau în baza contractului încheiat cu societatea noastră – model AC2/AC3.
  • Împuternicire sub semnatură privată privind desemnarea persoanei împuternicite să semneze contractul de furnizare apă rece în numele persoanei juridice – model
  • Declarație pe propria răspundere privind respectarea Legislației în domeniul Protecției Apei – model
  • Declarație pe propria răspundere privind activitatea desfășurată – model
  • Dovada garanției, dacă este cazul.
  • Statut persoană juridică,
  • Certificat înregistrare fiscală,
  • Certificat Înregistrare, copie.
  • Certificat constatator,
  • Cerere de încheiere a contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare pentru solicitant persoană fizică utilizator casnic – individual / colectiv – AC7, persoană juridică – utilizator individual / colectiv –
  • date de contact: telefon, e-mail, adresă de corespondenţă.
  • Cerere de reziliere completată de către clientul societății persoană fizică / persoană juridica

Notă: În funcție de particularitățile cazului, pot fi solicitate documente suplimentare.

Acordul de branșare/racordare la rețeaua de apă rece/canal este necesar și premergator încheierii contractului.

Documentele tipizate, pe site-ul SEdC Mioveni

“Încheierea contractelor pentru serviciile oferite de către societatea noastră, fie că vorbim de cel pentru furnizarea apă-canal, fie de serviciile conexe, poate fi făcută prin corespondență electronică. Iată aici toate informațiile de care aveți nevoie:

Lista actelor necesare pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului apă-canal este disponibilă pe linkul https://www.sedcmioveni.ro/index.php/contractul-apa-canal;

Documentele tipizate necesare încheierii contractului apă-canal le puteți obține accesând următorul link: https://www.sedcmioveni.ro/index.php/tipizate;

Actele necesare pentru încheierea contractelor de furnizare, pot fi transmise prin e-mail la adresa contractare@sedc-mioveni.ro; Relaţii suplimentare pot fi obţinute telefonic, la numărul 0799 009 312.”, precizează SEdC Mioveni.